Працюючи над третім модулем ми проаналізували вимоги державного освітнього стандарту та взначили навчальні цілі,що базуються на освітніх стандартах.В ході роботи познайомилися з етапами створення Портфоліо. Для учнівського проекту сформулювали дослідницькі завдання, розглянули навички мислення вищого рівня.Також створили та проаналізували ключові,тематичні та змістові запитання. Дані запитання можна охарактеризувати наступним чином:
- ключове питання - одне головне запитання, яке відображає зміст проекту, на нього не можна дати однозначної відповіді;
- тематичні запитання - спонукають до дослідженння, пошук відповідей на них сприяє розкриттю ключового питання, на них також немає однозначної відповіді; їх кількість має відповідати кількості груп учнів;
Комментариев нет:
Отправить комментарий